Sådan fungerer det

Textbox Section
step 1

Udfyld formular,
og vedlæg enheden

step 2

Send din enhed
med posten

step 3

Vi kontakter dig, og
påbegynder reparationen.

step 4

Du modtager din enhed
efter 2-3 arbejdsdage.

Nemt. Enkelt. Tidsbesparende.


Hos iExpert bestræber vi os på, at kunne hjælpe dig, uanset hvor i landet du er. Bor du for langt væk eller har du ikke tid til at kigge forbi i en af vores afdelinger, så kan du med fordel sende din enhed til os. Det er nemt og ligetil.

Du skal blot sørge for at fremsende din enhed, uanset om det er en telefon, tablet eller mac, så klarer vi resten. Gennemgå de få steps der er angivet herunder, og du er godt som kørende igen.

Sådan sender du din enhed til os


Hent formularen til højre, og udfyld denne.
(Har du ikke en printer, kan du skrive oplysningerne på et stykke papir)

Vedlæg formularen sammen med din enhed i pakken.
(Hver opmærksom på, at hvis ikke du medsender formularen, kan dette forlænge reparationstiden.)

Forsvarlig indpakning samt porto skal du selv sørge for (vi betaler retur porto).
Det anbefales, at pakken bliver sendt som en forsikret pakke.

Når vi modtager din enhed, vil vi kontakte dig på email eller telefonisk.

Vi går først i gang med reparationen af din enhed, efter en skriftligt eller mundtligt samtykke.

Når reparationen er blevet udført, og vi har modtaget betaling for denne, vil vi sende enheden retur til dig. Retur portoen betaler vi.

Husk at tage en sikkerhedskopi af din enhed inden du sender den afsted, da vi ikke tager ansvar for tabt data.